Translate

piątek, 3 czerwca 2022

Maminkowe rymowanki


 Brzydka Hanka

 Brzydka Hanka chudą była
Swą chudością się chełpiła
Dokuczała grubej Kaśce
- jak sposobność była

Gruba Kaśka pochlipała
Acz ripostę szykowała
Gruba jestem, nie zaprzeczę
Piękna jednak - zły człowiecze

Sprzymierzeńcem moim dieta
Sport, warzywa, bez kotleta
Kilogramów mi ubędzie
A ty zawsze brzydką będziesz.

                           *************************

Pan Profesor

Pan Profesor, człek stateczny
Poznał Krysię apetyczną
Krysia biustem zanęcała
W diabli poszła zacność cała.

                             *************************

 Natrętne Bączysko

Natrętne bączysko
Kąsało byczysko
Byczysko kopnęło
Bączysko czmychnęło.

                           ********************







4 komentarze:

  1. Super, uśmiechnęłam się o poranku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Luśka :)
      Fajnie, że się uśmiechnęłaś, bo tu właśnie oto chodzi :)))
      Trochę groteski i absurdu przyda się w tym naszym poważnym życiu i przerośniętym ego ;))

      Usuń
  2. :))
    Kiedyś chciałam przytyć, a teraz mi się metabolizm pozmieniał i muszę liczyć kalorie, bo momentalnie tyję. Co za życie...

    Trzymaj się, Maminko, trzymaj się tego, co piękne. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz , a u mnie to jest tak, że już od samego patrzenia na jedzenie, szczególnie słodycze, tyję ;))
      Dobrego dnia Emmo :)

      Usuń