Translate

wtorek, 22 marca 2022

Modlitwa

 z archiwum

Rozkuj panie moje serce skamieniałe
I uwolnij, od strachu i lęków
Które od dzieciństwa przez lata się odkładały
Od żalu, z powodu braku miłości matczynej
Prawdziwej , głębokiej, wytęsknionej i miłej

Rozkuj Panie moje serce skamieniałe
I uwolnij, od wpojonych zasad
Które duszę moją ociosały
W żelazne ramy włożyły i spowodowały
Że nie wiem, kim na prawdę jestem

Ciężko mi Panie

Rozkuj Panie moje serce skamieniałe
I uwolnij od grzechu
Popełnionego w chwili słabości
Bez wsparcia najbliższych
I twojego Boskości

Rozkuj Panie moje serce skamieniałe
Przywróć wrażliwość dziecka niewinnego
Rozkuj ramy
I uwolnij mnie winnego
Żeby wiedzieć, kim na prawdę jestem






4 komentarze:

  1. I tak, i nie...
    Bo tylko od środka można, samodzielnie. Ale przecież wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Zgadzam się,od środka i samodzielnie...:)

      Usuń
  2. Aby każdy z nas zawsze miał wsparcie!!!
    Pozdrawiam cieplutko
    Ciekawa jestem co u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Amen! :)
    Jolu, nie najgorzej ale ogrodu brakuje, oj brakuje i to mnie "zabija"
    Pozdrawiam i ja ♥

    OdpowiedzUsuń